PASSPORT Cabaran 101010

Salam , Apakah tahun 2010 memberikan anda kejayaan dalam mencapai setiap matlamat? Bagaimana dengan matlamat kewangan anda? Bagaimana pula yang mempunyai matlamat memulakan perniagaan sendiri?Apakah anda melakukan apa yang perlu untuk mendapatkan apa jua matlamat yang anda tetapkan?

Bagi anda yang berjaya , tahniah AbangAbu ucapkan , Syabas. Bagi anda yang tidak dapat mencapai matlamat anda jangan risau kerana anda bukan keseorangan dalam perkara tersebut. terdapat ramai yang tidak dapat mencapai matlamat mereka.

Bagaimana dengan tahun 2011? Apakah anda sudah menulis matlamat baru? Apakah anda mempunyai apa apa strategi dalam mencapai matlamat kali ini?

AbangAbu membuat kajian apa antara perkara yang menyebabkan seseorang tidak mencapai matlamat kewangan.

Antara sebab sebab yang ketara dalam perkara ini adalah :
1) tiada masa dan terlalu sibuk
2) tiada idea
3)tiada modal
4) tiada rakan untuk membantu
5)tiada sokongan.

Sebagai satu cara untuk mengatasi perkara ini AbangAbu memperkenalkan satu program khas yang dibentuk untuk membantu semua yang ingin mencapai matlamat kewangan dan juga perniagaan mereka. Tidak kira anda melakukan apa apa perniagaan atau yang ingin dan mempunyai matlamat untuk memulakan perniagaan.

AbangAbu menamakan program ini
PASSPORT CABARAN 101010.

Ini bertujuan untuk menjadikan keadaan ekonomi diri dan keluarga melayu menjadi lebih perkasa. Abangabu akan menceritakan lebih lagi esok.

Apakah salah satu matlamat cabaran 101010?

mencapai $100,000. Dan AbangAbu akan berkongsi strategi yang boleh menjana $100,000 dalam masa 10 bulan. AbangAbu sendiri sedang dalam process mencuba strategi ini tanpa apa apa modal. Ianya amat memberangsangkan. Dan sebelum permualaan program PASSPORT Cabaran 101010 , AbangAbu akan mencapai matlamat tersebut.

Jangan sekali lagi anda hanya menulis matlamat tahun baru , sebaliknya jadikan matlamat anda menjadi kenyataan dengan menyertai PASSPORT Cabaran 1010101.

Salam kejayaan dari AbangAbu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *